pondělí 4. ledna 2010

Princesse tam.tam

Psal se rok 1985 a sestry Hiridjee vlastnící obchod s dárkovými předměty se rozhodly,že je načase rozšířit trh se spodním prádlem o něco,co tu ješte nebylo! Chtěly dát ženám svěží a hravé prádlo,které bude kombinovatelné a ladící. Neobvyklé potisky, barevná bavlna, spousta vymazlených detailů (mašličky,dvojitá ramínka) a neodmyslitelné doteky krajky a saténu..Toto vše jim otevřelo dveře na světový trh. Princesse tam.tam každý den okouzluje ženy ve více něž 40ti zemích.


Heslo Princesse tam.tam zní: Hedvábí, krajka, lehkost - nejlepší podoby svobody.


A teď pár slov přímo z webu www.princessetamtam.com


Bavlna

Ušlechtilá, čistá, jemná, potištěná, kartáčovaná, vyšívaná. Pamatuje vaši první lásku.


Potisky

Vynalézavé, nečekané,neplanované. Grafické, extravagantní, romantické. Žádná z kolekcí není zahájena bez svých typických potisků.


Barvy

Nugát, smetana, princeznovská růžová, šílená žlutá, zběsilá zelená, kávově hnědá-barvy milují každou náladu a Princesse tam.tam miluje každou barvu.


Detaily

Mašle na švech, skládané volánky, dvojitá ramínka, štítky...to jsou ty detaily, které to vše dělají jiné.


Ve finále jsem byla mile překvapená,kolik střihových a barevných variací každá linie má a taky mě pobavily ty názvy :D


z kolekce Queen


z kolekce Poulette (Kuře)

Parisienne (Pařížanka)
Nocturno
Lucky (Šťastná)
Lolita
Garconne (Chlapec) :D
Egerie
Couture (Krejčovina)
Cocott (Nevěstka)


Stejně jako u značek, které jsem popisovala na Lingerette před Princesse tam.tam, jsem byla okouzlená. A i když studuji oděv všeobecně,jsem si sakra jistá,že prádlo je to, čěmu bych se chtěla jednou věnovat a co by mohlo být mojí obživou. Naprosto mě fascinuje ta něha a propracovanost (teď mluvím o kvalitním prádle,ne o těch paskvilech,co koupíte někde na tržnici atd.). A s každým tím přiběhem o splněném snu mi připadá, že i můj sen má šanci na uskutečnění ....

Ať Vám prádlo vždycky sedí!

Žádné komentáře:

Okomentovat